Verbeter uw productiviteit en klantenservice met 3CX PRO!

3CX draagt niet alleen bij aan een verbeterde samenwerking en verhoogde efficiëntie maar biedt u ook de functie en tools die u nodig heeft om u klantenservice en -ondersteuning te optimaliseren.  Met de probleemloze CRM integratie, functies voor contactcenters, geïntegreerd videoconferenties en nog veel meer standaardfuncties van de Pro-versies, bent u verzekerd van tevreden klanten en productieve medewerkers.

 

 

 

Eenvoudige upgrade voor klanten

3CX PRO is een eenvoudige “in place” licentie-upgrade met krachtige functies voor meer efficiëntie in uw bedrijf en een verbeterde klantenservice dankzij de contactcenterfunctionaliteit, geavanceerde rapportering, CRM integratie, ingebouwde fail-over en meer.


  • Beheerpresentatie van medewerkers met geavanceerde rapporten
  • Koppel Beller-ID aan klantgegevens in Exchange, LDAP of ODBC
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Geïntegreerde videoconferenties tot 50 deelnemers

 

 

 

 

Verbeterde productiviteit met CRM-, ERP- en AIS-integratie

3CX PRO integreert ‘out of the box’ met populaire CRM systemen. Uw medewerkers besparen tijd met Click2Call in de klantgegevens en gespreksgeschiedenis. Management kan personeelsactiviteiten volgen door middel van gedetailleerde automatische rapportering van inkomende en uitgaande gesprekken.

 

 

  • Click tot call; bellen via uw CRM systeem
  • Gesprekspop-ups; gesprekken worden gekoppeld aan klantinformatie
  • Logboek; alle gesprekken worden geregistreerd in CRM
  • Integratie van Salesforce, Office 365, Google contacten

 

Callcenter functies, failover, bridges en meer

3CX PRO biedt uitgebreide technologie voor contact- en callcenters, voorheen alleen verkrijgbaar voor ondernemingen. Gebruik wachtrijstrategieën en WebRTC-webconferenties voor maximaal 50 deelnemers voor een betaalbaar bedrag.

  • klanten kunnen ophangen en plaats in wachtrij behouden
  • ingebouwde failover functies
  • bekijk aanwezigheid van collega’s in kantoren op afstand
  • Implementeer een volledig contactcenter tegen lagere kosten
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *